مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-28سياسي

پوشش بیمه سلامت برای همه اقشار جامعه


مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر عنوان کرد: پوشش بیمه ای برای همه آحاد و اقشار جامعه در سرلوحه کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر عنوان کرد: پوشش بیمه ای برای همه آحاد و اقشار جامعه در سرلوحه کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

پرویز رمضانی در نشستی که به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با مدیران و کاربران دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سراسر استان برگزار شد، گفت: ایجاد پوشش بیمه ای برای همه آحاد و اقشار جامعه در سرلوحه کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد و اطلاع رسانی به مردم و آگاه نمودن آنها نسبت به اهمیت پوشش بیمه سلامت برای برخورداری از خدمات در زمان بیماری، یک وظیفه اجتماعی است که همه از جمله دفاتر پیشخوان که بیشترین ارتباط را با مردم دارند باید نسبت به آن متعهد باشند.

وی بیان کرد: در وضعیت فعلی و شیوع بیماری کرونا اطلاع رسانی جهت تحت پوشش قرارگرفتن و استفاده از مزایای بیمه سلامت در مواجهه با بیماری و درمان کرونا ضروری است.

رمضانی اظهار کرد: اطلاع رسانی در خصوص ارزیابی وسع باید به صورت گسترده انجام شود تا کسانی که نیازمند هستند و از نظر درآمدی در سطح پایینی قرار دارند، بتوانند دفترچه رایگان دریافت کرده و از مزایای بیمه سلامت استفاده نمایند و کسانی که توانایی مالی دارند نیز در پرداخت حق بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه سلامت برای همه اقشار جامعه

پوشش بیمه سلامت برای همه اقشار جامعه