مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-28اقتصادي

بررسی موتورسیکلت کریستال 150، یک تقلید ناشیانه از هوندا کلیک


کلاس موتورسیکلت های اسکوتر به ویژه طی سال های اخیر در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده و از این موتورسیکلت های دوست داشتنی به عنوان یک وسیله نقلیه کم خطر با کارایی مناسب ویژه رفع نیازهای خانوادگی و یا کاری-خدماتی بهره برده می شود.

- ، برندهایی همچون وسپا و لامبرتا ید طولایی در زمینه تولید موتورسیکلت های اسکوتر داشته و در واقع در این کلاس کاملا صاحب سبک و معروف هستند.

محبوبیت محصولات این موتورسیکلت سازان به حدی بود که دیگر شرکت ها نیز رفته رفته به تولید موتورسیکلت های اسکوتر روی آوردند و در حال حاضر انواع و اقسام اینگونه موتورسیکلت ها توسط کارخانه های مختلف، به ویژه شرکت های چینی و ژاپنی به تولید می رسد.

دیجیاتو نوشت: کمپانی هوندا یکی از معروف ترین موتورسیکلت سازان جهانی به شمار می آید که مدل کلیک خود را به عنوان یک اسکوتر شهری روانه بازار کرد و با استقبال مشتریان روبرو شد.

شرکت های چینی نیز خیلی زود شیفته این طرح زیبای متعلق به کمپانی هوندا شدند و مدل های مشابه این محصول را روانه بازار کردند.

موتورسیکلت کریستال 150 طرح کلیک یکی از محصولات الگوبرداری شده از روی دست طراحان موتورسیکلت هوندا کلیک است , در ادامه نگاهی به ویژگی های ظاهری و فنی این موتورسیکلت چینی که از سوی شرکت کثیر روانه بازار ایران شدهT خواهیم انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موتورسیکلت کریستال 150، یک تقلید ناشیانه از هوندا کلیک

بررسی موتورسیکلت کریستال 150، یک تقلید ناشیانه از هوندا کلیک