مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-28سياسي

مأموریت مرکز آموزش 05 کرمان در هشت سال دفاع مقدس


فرمانده مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان گفت: این مرکز در همان ابتدای جنگ تحمیلی با تشکیل و سازماندهی یک گردان رزمی در فروردین 60 در پادگان دوکوهه مستقر شدند که از همان تاریخ تا پایان جنگ تحمیلی در عملیات آفندی و پدافندی مختلف شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، منصور رحمانی اظهار داشت: در تاریخ ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب، بزنگاه های زیادی وجود داشته است که توسط دشمنان قسم خورده انقلاب حادث شده است.

فرمانده مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان ادامه داد: یکی از تاثیرگذارترین این حوادث، هشت سال دفاع مقدس است که امنیت امروز حاصل فداکاری ها، ایثار، جهاد، شهامت و ولایت مداری مردان مرد ایران زمین است که با رشادت و دلیرمردی و حراست از این سرزمین، وجبی از خاک میهن اسلامی در این هشت سال به دشمن باج ندادند.

وی تصریح کرد: در همین راستا مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی نیز همگام با خیل عظیم عاشقان کشور علاوه بر رسالت اصلی خود که آموزش بیش از 180 هزار نفر از جوانان این مرزو بوم در طول دفاع مقدس انجام داده در همان ابتدای جنگ تحمیلی نیز با تشکیل و سازماندهی یک گردان رزمی به نام 808 در اسفند ماه سال 1359 حضور خود را در جبهه پررنگ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت مرکز آموزش 05 کرمان در هشت سال دفاع مقدس

مأموریت مرکز آموزش 05 کرمان در هشت سال دفاع مقدس