مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-28سياسي

با افراد خاطی از قوانین کرونایی برخورد می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با درخواست از همه مردم استان برای رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی، اعلام کرد که با افراد خاطی از قوانین کرونایی برخورد می ‍شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با درخواست از همه مردم استان برای رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی، اعلام کرد که با افراد خاطی از قوانین کرونایی برخورد می ‍شود.

حسین خوش اقبال در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نمی توان نسبت به سلامت و جان مردم بی تفاوت بود، تاکید کرد: در صورت ادامه بی توجهی به رعایت پروتکل ها به طور حتم مجازات هایی برای افراد بی مبالات تعیین و با این گروه ها برخورد قانونی خواهد شد.

خوش اقبال تاکید کرد: در وهله اول با کسانی که بدون ماسک خدمات عمومی ارائه می دهند برخورد خواهد شد که از جمله این گروه ها رانندگان تاکسی و اتوبوس ها و کارکنان ادارات هستند.

خوش اقبال بر استفاده از ماسک به عنوان شرط ارائه خدمات در ادارات استان تاکید کرد و گفت: حتما تیم های بازرسی به شکل سرزده از ادارات استان بازدید خواهند داشت و در صورت رعایت نشدن پروتکل ها با مسئول مربوطه برخورد لازم صورت می گیرد.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به تعطیلی مدارس و اماکن آموزشی، گفت: با توجه به موج جدید کرونا و افزایش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افراد خاطی از قوانین کرونایی برخورد می شود

با افراد خاطی از قوانین کرونایی برخورد می شود