مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-28پزشكي

واکسن آنفلوآنزا در اردستان توزیع می شود


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: مرحله اول تزریق واکسن آنفلوآنزا از امروز به صورت رایگان در مراکز جامع سلامت انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: مرحله اول تزریق واکسن آنفلوآنزا از امروز به صورت رایگان در مراکز جامع سلامت انجام می شود.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله اول 350 واکسن آنفلوانزا برای گروه های پرخطر در نظر گرفته شده که تزریق آن از امروز دوشنبه به صورت رایگان در مراکز جامع سلامت انجام می شود.

وی با بیان اینکه توزیع واکسن آنفلوآنزا مرحله بندی است، افزود: توزیع واکسن در چند مرحله هم زمان با سراسر کشور انجام می شود و بر اساس برنامه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرحله اول گروه های پر خطر شامل پرسنل اورژانس 115، کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت و بیمارستان و همچنین مادران باردار واکسن را دریافت می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه در شهرستان اردستان در مرحله اول حدود 200 مادر باردار واکسن آنفلوآنزا را دریافت می کنند، تأکید کرد: به هیچ عنوان افراد به مراکز جامع سلامت مراجعه خودسرانه نداشته باشند زیرا همکاران ما به نوبت با تماس هایی که با آن ها انجام می دهند اطلاع رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن آنفلوآنزا در اردستان توزیع می شود

واکسن آنفلوآنزا در اردستان توزیع می شود