مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-28سياسي

تعامل معنا و صورت در غزلیات شمس بررسی می شود


دومین روز همایش «بر خوان شمس و مولانا» فردا با سخنرانی مهدی محبتی با عنوان «تعامل معنا و صورت در غزلیات شمس» آغاز می شود.

- دومین روز همایش بر خوان شمس و مولانا فردا با سخنرانی مهدی محبتی با عنوان تعامل معنا و صورت در غزلیات شمس آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین روز از همایش هم اندیشی سه روزه مجازی بر خوان شمس و مولانا فردا سه شنبه 8 مهر ماه همزمان با روز بزرگداشت مولوی با سخنرانی مهدی محبتی تحت عنوان تعامل معنا و صورت در غزلیات شمس در مرکز فرهنگی شهر کتاب آغاز می شود.

پس از سخنرانی محبتی که از ساعت 11 آغاز می شود، حمیدرضا توکلی با عنوان مولانا و بازی با مرزها و اسالیب غزلسرایی سخنرانی می کند و سپس سخنرانی غزلیات شمس: راوی تجربه های معنوی مولانا توسط محمدجواد اعتمادی ارائه می شود.

ادامه برنامه های روز دوم این همایش از ساعت 15 پی گرفته می شود که به این ترتیب اند: تفسیر عرفانی نمادها در غزلیات شمس توسط مریم مشرف، مقایسه تمثیل های مشترک مثنوی و غزلیات شمس توسط زهرا حیاتی و بلاغت ساخت ندایی غزلیات شمس، مولانا با نداهایش چه می کند توسط سمیرا قیومی این برنامه های سخنرانی به طور زندگی از حساب کاربری اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشانی bookcityculturalcenter@ پخش می شوند و در پایگاه اینترنتی این مرکز فرهنگی نیز قابل دسترسی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل معنا و صورت در غزلیات شمس بررسی می شود

تعامل معنا و صورت در غزلیات شمس بررسی می شود