مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28فرهنگي

واکنش تهیه کننده «ایلدا» به انتقادات درباره لهجه لری بازیگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بازخورد پخش سریال ایل دا به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی در همین مدت کوتاه گویای آن است که این سریال توانسته آنطور که باید تاثیرش را بین مردم بگذارد، - واکنش تهیه کننده ایلدا به انتقادات درباره لهجه لری بازیگران امسال در این شب ها و از شبکه یک سیما با سریالی روبرو هستیم که اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم را و قصه ایستادگی و ایثار آن ها را از سال 1358 تا 1359 به تصویر می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بازخورد پخش سریال ایل دا به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی در همین مدت کوتاه گویای آن است که این سریال توانسته آنطور که باید تاثیرش را بین مردم بگذارد، اما پاشنه آشیل این سریال ساخته شدن آن در لرستان و اخبار جدیدی است که از اعتراض به لهجه بازیگران آن به گوش می رسد.

برای واکاوی این سریال و اعتراضات پیرامون آن به سراغ علیرضا سبط احمدی رفتیم و با او در جام جم آنلاین گفتگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

آقای سبط احمدی، سریال ایل دا را بر اساس یک دغدغه شخصی ساختید و یا اینکه از سمت نهادی خاصی به شما پیشنهاد ساختش داده شده است؟ حدودا دو سال پیش در مرکز سیمافیلم آقایان افشین صادقی و مسعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهیه کننده «ایلدا» به انتقادات درباره لهجه لری بازیگران

واکنش تهیه کننده «ایلدا» به انتقادات درباره لهجه لری بازیگران