مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 21:002020-09-27پزشكي

6 خوراکی مفید برای کاهش وزن


در حالی که هیچ غذایی یک نسخه جادویی برای کاهش وزن نیست اما خوردنی های خاصی وجود دارند که مصرف آنها می تواند به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک کند.

- در حالی که هیچ غذایی یک نسخه جادویی برای کاهش وزن نیست اما خوردنی های خاصی وجود دارند که مصرف آنها می تواند به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکثر غذاهایی که در رژیم های لاغری گنجانده شده اند، دارای چند ویژگی مشترک هستند: حاوی مقدار زیادی فیبر بوده که به شما کمک می کند احساس سیری طولانی تری داشته باشید و دارای چگالی - انرژی کمی هستند، به این معنی که می توانید اندازه مناسبی از آن را بدون دریافت بیش از حد کالری مصرف کنید.

در ادامه چند خوراکی به نقل از سایت ایتینگ ول آورده شده که می توانید در رژیم غذایی لاغری خود اضافه کرده و از مزایای لاغری آن ها بهره مند شوید: 1) آووکادو: آووکادو غنی از اسیدهای چرب تک زنجیره ای و اشباع نشده، فیبر غذایی، پتاسیم و مواد شیمیایی گیاهی (فیتوکمیکال) است.

طبق مطالعه ای که در یک مجله تغذیه منتشر شد، افرادی که آووکادو می خورند نسبت به افرادی که از این غذای سبز چشم پوشی می کنند، BMI، وزن بدن و سایز دور کمر کمتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 خوراکی مفید برای کاهش وزن

6 خوراکی مفید برای کاهش وزن