مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-27اجتماعي

هوای بارانی در راه مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: تا روز سه شنبه آسمان مازندران ابری همراه با باران های پراکنده خواهد بود.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: تا روز سه شنبه آسمان مازندران ابری همراه با باران های پراکنده خواهد بود.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهارکرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز یک‏شنبه 6 مهر، نیمه ابری تا ابری، همراه با کاهش نسبی دما از بعدازظهر با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

وی افزود: در روز دوشنبه 7 مهر نیز آسمان استان ابری به تناوب همراه با رگبار باران، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعدوبرق بوده و بیشینه دما در شهرهای استان 23 تا 27 درجه سلسیوس خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: در روز سه ‏شنبه 8 مهر وضعیت جوی در استان نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد بوده و بیشینه دما در شهرهای استان 24 تا 28 درجه سلسیوس است.

اسدی ادامه داد: در روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری آسمان استان، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ساعات بعدازظهر با افزایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای بارانی در راه مازندران

هوای بارانی در راه مازندران