مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-27سياسي

راز پویایی دفاع مقدس ادامه دادن مسیر شهدا و رزمندگان است


امام جمعه همدان پویایی دفاع مقدس را در ادامه دادن مسیر شهدا و رزمندگان دانست و گفت: نباید در این مسیر دچار سستی، تنبلی و کم کاری شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر یکشنبه و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان، فرمانده انتظامی استان و رییس صدا و سیما با حضور در منزل سردار مظاهر مجیدی از خدمات و مجاهدت های فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تقدیر به عمل آوردند.

آیت الله شعبانی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: یکی موضوعاتی که فراوان در وصیت نامه شهدا مطرح شده و تجلی پیدا کرده، استمرار راه و بزرگداشت یاد شهدا است.

وی با تقدیر از مجاهدت های سردار مجیدی، مطرح کرد: این مراسم و حضور در منزل سردار مجیدی، برای آن است که اهداف شهدا در جامعه زنده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان پویایی دفاع مقدس را در ادامه دادن مسیر شهدا و رزمندگان دانست و گفت: در مسابقات دو امدادی اگر نفرات بعدی کوتاهی کنند تمامی زحمات شرکت کنندگان قبلی بر باد خواهد رفت و لذا شهدا نیز همچون این مسابقه با تمام وجود تلاش کردند و این فرصت را امروز در اختیار ما قرار داده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم تا دچار سستی، تنبلی و کم کاری نشویم، مطرح کرد: امروز فرصت دوندگی من و شما است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز پویایی دفاع مقدس ادامه دادن مسیر شهدا و رزمندگان است

راز پویایی دفاع مقدس ادامه دادن مسیر شهدا و رزمندگان است