مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-27اقتصادي

مطالعات اولیه پروژه میدان جمهوری انجام نشده است/شتاب زدگی شهرداری کرج بابت چیست؟


طرح مطالعاتی و توجیهی در رابطه با پروژه میدان جمهوری کرج انجام نشده است و با کوچکترین مشکل تأسیساتی و معارض پیمانکار می تواند کار را تعلیق کند و از شهرداری خسارت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یک منبع آگاه در رابطه با پروژه اجرایی میدان جمهوری به خبرنگار فارس گفت: طرح مطالعاتی و توجیهی در رابطه با این پروژه انجام نشده است و با کوچکترین مشکل تأسیساتی و معارض پیمانکار می تواند کار را تعلیق کند و بابت همه مشکلات پیش آمده برای پروژه و مدت زمان تعلیق پروژه از شهرداری خسارت بگیرد.

این کارشناس مدیریت شهری اظهار داشت: ابهامات زیادی در رابطه با این پروژه وجود دارد از جمله اینکه آیا شیب طولی حداکثر 8 درصد توسط مشاور و طراحان پروژه پیش بینی شده است یا خیر؟ چون اگر بنا زیرگذر حداکثر 8 درصد شیب داشته باشد باید طول پروژه را بلندتر کنند تا وضعیت استاندارد ایجاد شود و با توجه به اینکه از مسیر پل شهید روحانی وارد زیرگذر خواهیم شد وضعیت نامطلوبی از نظر شهرسازی ایجاد می شود.

وی افزود: از چه بابت هنوز فاز صفر پروژه انجام نشده و مطالعات سونداژها کامل نیست پیمانکار تجهیز کارگاه کرده است و این عجله و شتاب زدگی برای چیست؟  آیا با کوچکترین مشکل تأسیساتی و داشتن معارض پیمانکار ادعای تعلیق نمی کند؟ این مقام مطلع افزود: کارشناسان محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات اولیه پروژه میدان جمهوری انجام نشده است/شتاب زدگی شهرداری کرج بابت چیست؟

مطالعات اولیه پروژه میدان جمهوری انجام نشده است/شتاب زدگی شهرداری کرج بابت چیست؟