مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-27اقتصادي

هجوم نوسان گیران به اوراق مسکن


در حالی که تابلوی بازار سرمایه در معاملات امروز یکپارچه قرمزپوش بود، بازار اوراق تسهیلات با رشد عجیب قیمت مواجه شده و برخی نمادهای تسه تا 89 هزار تومان هم به فروش رسید.

- جی پلاس ، در حالی که شاخص کل بورس در معاملات امروز به دلیل فشار عرضه با افت شدید مواجه است، اما به دلیل بازی نوسان گیران و سفته بازان با نرخ های اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، قیمت این اوراق با رشد عجیبی مواجه شده و با ارائه پیشنهادهای قیمتی نزدیک به 90 هزار تومان به دارندگان این اوراق، نرخ این برگه ها صعود کرده است.

ایران جیب نوشت؛ با توجه به وضعیت پیش آمده برای بازار سرمایه از یک سو و شنیده شدن خبرهایی مبنی بر ادامه رشد قیمت ها در بازار مسکن از سوی دیگر، تداوم رشد قیمت اوراق تسهیلات مسکن چندان دور از انتظار نبود.

تنها در اوراق تسهیلات مسکن صادره در مرداد امسال با نماد تسه 9905 به دلیل عرضه بالا، قیمت ها با افت مواجه شده است اما در سایر نمادهای زیرمجموعه تسه، به دلیل کاهش عرضه، قیمت هر برگه اوراق تسهیلات مسکن با رشد بعضاً تا سقف دامنه نوسان (مثبت 5 درصدی) همراه شده است.

گران ترین برگه ای که امروز به فروش رسید، تسه 9904 (اوراق مسکن تیرماه) بود که در یک معامله، 16 برگه به قیمت 90 هزار و 200 تومان و در یک معامله دیگر، 60 برگه به ارزش 90 هزار تومان به فروش رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم نوسان گیران به اوراق مسکن

هجوم نوسان گیران به اوراق مسکن