مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-27اقتصادي

استفاده از ظرفیت شعب بانک رفاه برای احراز هویت کارگران


بر اساس اعلام معاونت روابط کار وزارت کار، در راستای تسهیل ثبت نام و احراز هویت کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار، علاوه بر دفاتر پیشخوان از ظرفیت شعب بانک رفاه نیز به این منظور بهره برداری خواهد شد.

- بر اساس اعلام معاونت روابط کار وزارت کار، در راستای تسهیل ثبت نام و احراز هویت کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار، علاوه بر دفاتر پیشخوان از ظرفیت شعب بانک رفاه نیز به این منظور بهره برداری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حوزه روابط کار از جمله حوزه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که بیشترین مخاطب را در میان مردم دارد و کارگران و کارفرمایان عمده افرادی هستند که از وزارت کار خدمات دریافت می کنند.

افزایش جمعیت جامعه هدف از یک سو و محدودیت های موجود در خصوص افزایش ساختار اداری از سوی دیگر، موجب شده تا وزارت کار به منظور شفاف سازی و افزایش سرعت خدمت رسانی و دسترسی غیر حضوری کارگران و کارفرمایان به خدمات حوزه کار، سامانه جامع روابط کار را راه اندازی کند.

به اعتقاد کارشناسان، با توجه به ساختار وزارت کار و زیرمجموعه های متعدد آن، لزوم ایجاد چنین سامانه ای از سالها قبل احساس می شد تا از بروز سوء استفاده ها، اختلافات و شکایات جلوگیری شود و راه اندازی این سامانه امکان ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت شعب بانک رفاه برای احراز هویت کارگران

استفاده از ظرفیت شعب بانک رفاه برای احراز هویت کارگران