مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-27سياسي

رسالت رسانه ها ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است


مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به ضرورت برخورداری خبرنگاران با اطلاعات لازم در جنگ رسانه ای گفت: رسالت رسانه ها ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، مهدی پارسا عصر امروز در مراسم افتتاح دفتر بسیج رسانه املش در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال مقاومت و هشت سال ایستادگی در برابر ابرقدرت های دنیا است.

وی با بیان اینکه عراق با چراغ سبز آمریکا به ایران حمله کرد، افزود: دشمنی که با حمایت های کشورهای ابرقدرت دنیا به مملکت ما حمله کرده بود توانستیم با ایثار، ایستادگی و جان فشانی های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل آن ها مقاومت کنیم و به پیروزی برسیم.

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با تأکید بر لزوم تداوم راه شهدا تصریح کرد: هدف دشمن از تجاوز به خاک کشورمان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بود اما شهدا با هدایت های امام (ره) از جان عزیزشان گذشتند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورمان را دشمن به یغما ببرد.

پارسا با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 230 هزار نفر از بهترین سرمایه های کشورمان را تقدیم انقلاب کردیم و به شهادت رسیدند، گفت: منطق انقلاب ما منطق الهی و دینی بود و امروز با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت رسانه ها ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است

رسالت رسانه ها ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است