مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-27بين الملل

کانال 12 صهیونیست ها: تل آویو خواهان تحویل جنگنده اف-35 ناقص به امارات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کانال 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی به ارزیابی های این رژیم درباره موعد امضای معامله تحویل جنگنده های اف -35 آمریکا به امارات و اینکه تل آویو تلاش می کند که جنگنده ناقص تحویل ابوظبی داده شود، - کانال 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی به موعد امضای معامله تحویل جنگنده های اف -35 آمریکا به امارات و اینکه تل آویو تلاش می کند که جنگنده ناقص تحویل ابوظبی داده شود، اشاره کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کانال 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی به ارزیابی های این رژیم درباره موعد امضای معامله تحویل جنگنده های اف -35 آمریکا به امارات و اینکه تل آویو تلاش می کند که جنگنده ناقص تحویل ابوظبی داده شود، اشاره کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بر اساس برآوردها، طی هفته های آتی و تا ماه نوامبر معامله فروش جنگنده اف -35 میان آمریکا و امارات به امضا خواهد رسید.

اسراییل بر این باور است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، توافقات بیشتری با کشور های عربی دیگری به امضا خواهد رساند.

کانال 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد: تل آویو به دنبال این است که اگر نتواند مانع فروش تسلیحات به کشور های عربی شود، حداقل از کیفیت سلاح فروخته شده بکاهد و اینکه سلاحی ناقص تحویل اعراب داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال 12 صهیونیست ها: تل آویو خواهان تحویل جنگنده اف-35 ناقص به امارات است

کانال 12 صهیونیست ها: تل آویو خواهان تحویل جنگنده اف-35 ناقص به امارات است