مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-27سياسي

مدیریت جهادی و راه و رسم شهدا در جامعه زنده شود


امام جمعه همدان بابیان اینکه باید راه و رسم شهدا در جامعه زنده شود، گفت: رسم شهدا همان مدیریت جهادی آنها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر یکشنبه در مراسم نامگذاری فرودگاه همدان به نام شهدای همدان، اظهار کرد: اینکه در آغاز جنگ تنها 19 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و کشور با جنگ های داخلی در برخی از مناطق مواجه بود و 86 کشور عراق را حمایت می کردند، نشان دهنده وضعیت سخت آن دوره است.

وی با بیان اینکه در تاریخ 200 سال گذشته ایران، هر گاه جنگی رخ داده دشمن بخشی از این سرزمین را غاصبانه تصاحب کرده است، عنوان کرد: صدام بر اساس این تحلیل ها از گذشته ایران آمده بود تا در ایران بماند، اما بعد از هشت سال به برکت جانفشانی و ایثارگری جوانانی که در دفاع مقدس تربیت شدند، با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه موفقیت های جنگ اعجاز و امدادهای غیبی بوده است، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز کشور در تحریم قرار داشت، اما باید از مدیریت دوران دفاع مقدس جوانان 20 ساله ای که در مقابل کل دنیا ایستادگی کردند، تقدیر کنیم.

وی افزود: امروز نیز پس از گذشت سال ها باز هم همان دغدغه مندی ها در بین جوانان ما وجود دارد و جوانان امروز ادامه دهنده همان مسیر دیروز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جهادی و راه و رسم شهدا در جامعه زنده شود

مدیریت جهادی و راه و رسم شهدا در جامعه زنده شود