مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-27سياسي

نیروی دریایی سپاه آماده همکاری در زمینه محرومیت زدایی در بندرلنگه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه صبح امروز با سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در محل ستاد فرماندهی این نیرو در بندرعباس دیدار و گفت وگو کرد.

ابتدا حجت الاسلام  جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه گزارش از وضعیت معیشتی جمعی از مردم محروم این شهرستان و عقب ماندگی های  برخی محلات شهر بندرلنگه و بندرکنگ و برخی از روستا ارائه کرد.

وی با تقدیر از عنایت نیروی دریایی سپاه به شهرستان بندرلنگه در عرصه های خدمات رسانی، محرومیت زدایی، خدمات درمانی و اجتماعی به سایر اقشار، از فرماندهی نیروی دریایی سپاه تقاضای کمک های بیشتر در زمینه محرومیت زدایی منطقه و مشارکت در طرح تحول محلات در شهرها و روستاهای محروم را خواستار شد.

امام جمعه بندرلنگه ضمن ارائه گزارشی از طرح جامع ارتقای فرهنگی منطقه، خواستار همکاری نیروی دریایی سپاه در تقویت بنیه فرهنگی این شهرستان شد.

در ادامه سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن تاکید بر حساسیت منطقه بندرلنگه و بیان فضائل مردم انقلابی این شهرستان، بیان داشت: نیروی دریایی سپاه آماده هرگونه همکاری در زمینه محرومیت زدایی منطقه و کمک به طرح های اشتغالزایی و توسعه شهرستان بندرلنگه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی سپاه آماده همکاری در زمینه محرومیت زدایی در بندرلنگه

نیروی دریایی سپاه آماده همکاری در زمینه محرومیت زدایی در بندرلنگه