مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-27سياسي

روستای«دلاکان» میزبان کاروان سلامت هلال احمر


رییس جمعیت هلال احمر قاین از اعزام یک کاروان سلامت همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس به روستای محروم «دلاکان» خبر داد.

- بیرجند- رییس جمعیت هلال احمر قاین از اعزام یک کاروان سلامت همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس به روستای محروم دلاکان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، جواد یوسفی با اشاره به ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حاصل تلاش رزمندگان و خون هزاران شهید است.

وی با اشاره به پیام های دفاع مقدس بیان کرد: خدمت به هم نوعان، دفاع از محرومان و نیازمندان و ایستادگی در برابر حق از جمله پیام های دفاع مقدس است.

یوسفی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در هشت سال جنگ تحمیلی نقش شایسته ای در کمک به مجروحان و کاهش آلام رزمندگان داشته اند، افزود: حس بشر دوستی داوطلبان این جمعیت همواره وجود داشته و در مناسبت های مختلف به خوبی نمود پیدا می کند.

رییس جمعیت هلال احمر قاین ادامه داد: همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس تیم بهداشتی و درمانی هلال احمر در راستای ویزیت رایگان بیماران به نقطه محروم دلاکان اعزام شد.

وی از ویزیت رایگان 30 بیمار خبر داد و افزود: همچنین به همت داوطلبان داروی مورد نیاز بیماران هم رایگان در اختیار آنها قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای«دلاکان» میزبان کاروان سلامت هلال احمر

روستای«دلاکان» میزبان کاروان سلامت هلال احمر