مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-27اقتصادي

سهم یزد از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی 1800 نفر است


مدیر مرکز مطالعات اجتماعی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این طرح را الگویی نوین برای توسعه در این بخش خواند و گفت: - ایسنا/یزد مدیر مرکز مطالعات اجتماعی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این طرح را الگویی نوین برای توسعه در این بخش خواند و گفت: سهم استان یزد از اشتغالزایی طرح توسعه مشاغل خانگی 1800 نفر است.

بهروز اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا راجع به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: این طرح در قالب تفاهم نامه ای مابین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان جهاددانشگاهی اجرایی و پیش بینی شده در قالب آن برای 54 هزار و 300 نفر شغل خانگی فراهم شود.

وی با بیان این که سهم استان یزد از این فرصت های شغلی 1800 مورد است، گفت: با توجه به تغییرات اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جامعه، در نظر داریم که در قالب این طرح و با بررسی نقاط ضعف و قوت جامعه، الگوی نوین به منظور توسعه مشاغل خانگی فراهم کنیم.

اسلامی در مورد وجوه تمایز این طرح با طرح های قبلی گفت: در این طرح ملی برخلاف طرح ها و الگوهای سابق که صرفاً تسهیلات محور بودند، به مقوله آموزش نیز اهتمام شده و علاوه بر این نیز اتصال بهتری با بازار فروش برقرار می شود به نحوی که در این طرح نگرانی در مورد فروش نرفتن تولیدات مشاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم یزد از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی 1800 نفر است

سهم یزد از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی 1800 نفر است