مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-27اقتصادي

پیگیری خرید نردبان و واگذاری زمین مورد نیاز آتش نشانی در سفر نوبخت به اراک


با توجه به وجود ساختمان های بلندمرتبه در شهر اراک خرید نردبان آتش نشانی 68 متری در اراک بسیار ضروری است و تلاش می کنیم از کمک های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این خصوص بهره مند شویم.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با توجه به وجود ساختمان های بلندمرتبه در شهر اراک خرید نردبان آتش نشانی 68 متری در اراک بسیار ضروری است و تلاش می کنیم از کمک های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این خصوص بهره مند شویم.

سید علی آقازاده ششم مهرماه در آستانه روز آتش نشانی در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری اراک با اشاره به اینکه روزانه بین 15 تا 20 ماموریت اعم از حریق، حوادث و خدمات به این سازمان گزارش می شود، افزود: خوشبختانه سازمان آتش نشانی شهرداری اراک در رسیدگی به این ماموریت ها کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است و با آموزش های فوق مدرن برای پرسنل و آتش نشانان خود و تجهیزات مطلوبی که در اختیار دارد، حرفه ای عمل می کند.

وی با بیان اینکه هر کس در کشور که ماموریتی در جهت حفظ جان انسان ها دارد در واقع انسانی ارزشمند است، گفت: سربازان این سرزمین در گوشه و کنار ایران مشغول حفظ امنیت مردم و خاکشان هستند و آتش نشانان نیز به مانند آنها ماموریتی در جهت حفظ جان مردم دارند که این شغل در همه ادیان و افکار یکی از بهترین و ارزشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری خرید نردبان و واگذاری زمین مورد نیاز آتش نشانی در سفر نوبخت به اراک

پیگیری خرید نردبان و واگذاری زمین مورد نیاز آتش نشانی در سفر نوبخت به اراک