مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-27سياسي

ختم روزانه 50 هزار صلوات در یک گروه تلگرامی/ 5 شنبه ها ختم قرآن داریم


در میان شلوغی این روزهای گروه ها و کانال های تلگرامی که بعضی از آن حال آدم را بهم می زنند و بعضی دیگر خوی حیوانی و شیطانی را ترویج می دهند، پیدا کردن گروه و کانالی که روح انسان را به آرامش برساند، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ در میان شلوغی این روزهای گروه ها و کانال های تلگرامی که بعضی از آن حال آدم را بهم می زنند و  بعضی دیگر خوی حیوانی و شیطانی را ترویج می دهند، پیدا کردن گروه و کانالی که روح انسان را به آرامش برساند،  هرچند کاری سخت است، اما غیر ممکن نیست.

فضای مجازی این روزها جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان ها شده و خواه زشت، خواه زیبا گریزی از آن نیست و  به جرات می توان گفت فضای مجازی به یکی از اعضای اصلی خانواده ها تبدیل شده که هیچ کسی تاب دوریش را ندارد.

تلگرام، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در شرایطی یکی از اعضای خانواده ها شدند که دوره آبستنی را سپری نکرده و و با ورود یکباره شان به زندگی ها مجالی برای مهیا ساختن شرایط نگذاشتند و همین مسئله موجب شد ورود فضای مجازی قبل از سواد مجازی چالش هایی را به دنبال داشته باشد.

همین چند ساعت پیش بود که به دنبال سوژه ای خبری گشتی در گروه ها و کانال های تلگرامی می زدم که گروهی با عنوان مــتــوســلــیــن بــه بــاب الــحــوائج حــضــرت  عــبــاس (ع) توجه مرا به این خوب جلب کرد، گروهی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ختم روزانه 50 هزار صلوات در یک گروه تلگرامی/ 5 شنبه ها ختم قرآن داریم

ختم روزانه 50 هزار صلوات در یک گروه تلگرامی/ 5 شنبه ها ختم قرآن داریم