مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-27پزشكي

مرگ سالیانه 1000 کارگر در ایران به خاطر حوادث ناشی از کار


مصطفی پویاکیان، یک متخصص بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار با بیان اینکه به طور تقریبی سالانه حدود هزار نفر در اثر حوادث ناشی از کار در ایران فوت می­‌کنند، گفت: کاربرد دانش ایمنی در مدیریت و مهندسی فضای زندگی و کار سبب پیشگیری و کاهش حوادث می‌­شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی پویاکیان عضو هیات علمی دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بیست سال پیش در سال 1379 روز 7 مهرماه به نام روز ملی ایمنی و آتشنشانی نامگذاری شد، عنوان کرد: نام گذاری این روز به منظور پاسداشت شهادت جمعی از آتش‌ نشانان برای مهار آتش سوزی پالایشگاه آبادان در ابتدای شروع جنگ تحمیلی و با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث بوده است.

وی با بیان اینکه هر ساله حوادث زیادی در کشور روی داده و سبب مرگ، جراحت و معلولیت افراد زیادی می‌­شود، اظهار کرد: علاوه بر این از دست رفتن تجهیزات، ساختمان­ها، مواد و محصولات خسارات مادی زیادی نیز بر جامعه وارد می­‌کند.

وی به آتش سوزی و انفجار در یک کلینیک درمانی و تشخیصی در شمال تهران در تیرماه 99 به عنوان یکی از آخرین حوادث در این سطح اشاره کرد و گفت: اگرچه در ارایه آمارها گاها تناقض وجود دارد، ولی به طور تقریبی سالانه حدود هزار نفردر اثر حوادث ناشی از کار در ایران فوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سالیانه 1000 کارگر در ایران به خاطر حوادث ناشی از کار

مرگ سالیانه 1000 کارگر در ایران به خاطر حوادث ناشی از کار