مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-27فرهنگي

هنرمند شیرازی رسانه را به تصویر می کشد


یک هنرمند جوان تئاتر فارس نخستین تجربه فیلم کوتاه خود را با عنوان کانگورو باهدف تاکید بر نقش رسانه بر روان آدمی و اهمیت سواد رسانه ای در دوران همه گیری بیماری کرونا، - ایسنا/فارس یک هنرمند جوان تئاتر فارس نخستین تجربه فیلم کوتاه خود را با عنوان "کانگورو" باهدف تاکید بر نقش رسانه بر روان آدمی و اهمیت سواد رسانه ای در دوران همه گیری بیماری کرونا، جلوی دوربین برد.

ابوالفضل فرهادی که بیشتر باعنوان هنرمند عرصه کارگردانی و نویسندگی تئاتر در فارس شناخته می شود و در این رشته نیز تاکنون موفق به کسب عناوینی در عرصه های استانی و ملی شده و سابقه حضور در جشنواره های ملی و بین المللی تئاتر فجر را دارد، در تجربه ای تازه متاثر از شیوع بیماری کرونا به ساخت فیلمی کوتاه با عنوان کانگورو پرداخته است.

او یکشنبه 6 مهرماه در جمع خبرنگاران درباره چرایی گرایش به فیلمسازی گفت: از سال ها پیش به فیلمسازی علاقه مند بودم و قصد داشتم در فرصتی مناسب با موضوعی به روز کارگردانی پشت دوربین را نیز به تجربه هایم بیفزایم که حاصل این تصمیم نگارش چند فیلمنامه فیلم کوتاه بوده است.

فرهادی با بیان اینکه همه گیری بیماری کرونا و تعطیلی اجراهای صحنه ای تئاتر امکان آغاز این پروژه را فراهم کرد، افزود: این بیماری به ویژه در ابتدای شیوع سبب ترس و وحشت بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند شیرازی رسانه را به تصویر می کشد

هنرمند شیرازی رسانه را به تصویر می کشد