مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-27بين الملل

الکعبی: هدف قرار دادن هیأت دیپلماتیک تخلف آشکار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی با انتشار بیانیه ای، - دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق با بیان اینکه مقاومت علیه اهداف دیپلماتیک و غیر نظامی عملیاتی انجام نمی دهد، گفت: حمله به مناطق مجاور سفارت واشنگتن در بغداد کار مزدوران واشنگتن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی با انتشار بیانیه ای، درباره عملیات ضد اشغالگری مقاومت عراق و نحوه تفکیک اماکن و هیأت های دیپلماتیک از مواضع و نیروهای اشغالگر توضیحاتی ارائه کرد.

اکرم الکعبی با تأکید بر التزام رزمندگان مقاومت به اصول شرعی اخلاقی و منافع ملی، خاطرنشان کرد: هیچ یک از متجاوزان به یاد ندارد که ما اقدامی علیه غیرنظامیان انجام داده باشیم.

موضع روشن ما این است که هدف قرار دادن هیأت دیپلماتیک را تخلفی آشکار می دانیم و معتقدیم که محافظت از هیأت های دیپلماتیک برای تقویت روابط کشورها با عراق ضروری است و به رشد و شکوفایی کشور و خدمت به ملت شریف ما کمک می کند.

وی در ادامه ضمن جدا دانستن حساب اشغالگران آمریکایی که از ظاهر دیپلماتیک و ساختمان سفارتخانه به عنوان پوششی برای جنایات خود استفاده می کنند، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکعبی: هدف قرار دادن هیأت دیپلماتیک تخلف آشکار است

الکعبی: هدف قرار دادن هیأت دیپلماتیک تخلف آشکار است