مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-27پزشكي

نقطه یابی مبتلایان و شناسایی مناطق کرونایی تهران با سیستم ردیابی دیجیتال


تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با محوریت توسعه زیر ساخت ها، خدمات سلامت دیجیتال و پزشکی هوشمند و همچنین پیاده سازی خدمات مشاوره جراحی از راه دور با استفاده از قابلیت فناوری 5G امضا شد.

- تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با محوریت توسعه زیر ساخت ها، خدمات سلامت دیجیتال و پزشکی هوشمند و همچنین پیاده سازی خدمات مشاوره جراحی از راه دور با استفاده از قابلیت فناوری 5G امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز در آیین رونمایی از کاربست های 5G در ایران با محوریت انعقاد تفاهم نامه مشاوره جراحی و پزشکی از راه دور، تقارن این تحول در عرصه ارتباطات را با هفته دفاع مقدس که تجلی خوداتکایی و خودباوری ایرانیان است، قابل توجه دانست.

وی با اشاره به رهیافت های نوین و تحول گرایانه وزارت ارتباطات به ویژه در بحران کرونا، اظهار کرد: یکی از اقدامات این وزارت در ابتدای آغاز این همه گیری، راه اندازی اپلیکیشن ac19، اولین اپلیکیشن استخراج اطلاعات و استفاده از ظرفیت آموزش همگانی و بالابردن سطح غربالگری بود که با اقبال ملی رو به رو و به عنوان یک محصول داخلی به یکی از کشورهای CIS فروخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه یابی مبتلایان و شناسایی مناطق کرونایی تهران با سیستم ردیابی دیجیتال

نقطه یابی مبتلایان و شناسایی مناطق کرونایی تهران با سیستم ردیابی دیجیتال