مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-27سياسي

احتمال افزایش محدودیت های کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران درباره روند شیوع کرونا ویروس در استان تهران گفت: - استاندار تهران از انتخاب تهران برای پایلوت نظارت جدی بر استفاده از ماسک خبر داد و بر لزوم اعمال محدودیت های بیشتر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران درباره روند شیوع کرونا ویروس در استان تهران گفت: تعطیلات سبب شده که امروز روند مراجعان سرپایی و میزان بستری بیماران در بخش ویژه رو به افزایش باشد که این امر، شرایط را برای مدیریت و خدمت رسانی سخت تر می کند.

وی افزود: پیشنهاد استانداران و دانشگاه های علوم پزشکی این بود که استانداران از اختیارات استانی استفاده کنند تا برخی محدودیت ها اعمال شود که دیروز در جلسه ستاد ملی این امر مصوب شد، با این شرط که ستاد های استانی پییشنهادات خود را به دو وزیر بهداشت و کشور ارسال کنند و پس از تایید آن ها جنبه اجرایی پیدا کند.

بر این اساس دیروز جلسه ستاد استانی داشتیم و پیشنهاداتی ارائه شد که پس از تایید دو وزیر در استان اجرایی می شود؛ چرا که تهران به چابک سازی، کم کردن تراکم و اعمال محدودیت های بیشتر نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش محدودیت های کرونایی

احتمال افزایش محدودیت های کرونایی