مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-27سياسي

4000 آینه، 4000 شهید در موزه دفاع مقدس یزد


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس یزد از رونمایی تصاویر چهار هزار شهید استان در قالب آینه مقرنس در این موزه خبر داد و آن را نمونه و الگویی کم نظیر برای موزه های دفاع مقدس کشور اعلام کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس یزد از رونمایی تصاویر چهار هزار شهید استان در قالب آینه مقرنس در این موزه خبر داد و آن را نمونه و الگویی کم نظیر برای موزه های دفاع مقدس کشور اعلام کرد.

سرهنگ منصور زارع در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که موزه دفاع مقدس تمام استان ها باید تا پایان سال 1404 به بهره برداری برسد، گفت: فعالیت های عمرانی فاز اول موزه دفاع مقدس استان یزد با پیشرفت 98 درصدی طی چند سال گذشته تکمیل شده و صرفاً چیدمان موزه باقی مانده است.

وی از فضای فاخر موزه دفاع مقدس یاد کرد و با بیان این که بخش قابل توجه این موزه زیر زمین قرار گرفته است، گفت: این موزه از نظر وسعت و مساحت بسیار جمع و جور ایجاد شده و معماری فاخری برای آن به کار گرفته شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس یزد این موزه را شایسته تبیین و انتقال تجربیات و فرهنگ و نشر مباحث دفاع مقدس دانست و گفت: فاز اول چیدمان موزه دفاع مقدس استان در دو بخش سی و یکم شهریورماه با حضور مسئولان رونمایی شد که متشکل از رونمایی تصاویر آینه مقرنس چهار هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 آینه، 4000 شهید در موزه دفاع مقدس یزد

4000 آینه، 4000 شهید در موزه دفاع مقدس یزد