مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-27پزشكي

سلول های نوترکیب «ایران ساخت» به کمک صنعت ژنتیک آمد


یک شرکت دانش بنیان توانست سلول های نوترکیب و فاکتورهای رشد حاصل از سلول را در داخل کشور تولید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، زیست فناوری و فرآورده های دارویی در کنار تولید کیت های تشخیصی بخشی از دستاوردهایی هستند که یک شرکت دانش بنیان ارائه می کند.

این شرکت دانش بنیان در کنار ارائه خدمات فناورانه و محصولات تشخیصی ایران ساخت فناوران و پژوهشگران را در قالب مشاوره و خدمات دانش بنیان یاری می کند.

با توجه به نقش زیست فناوری در ارتقای سلامت جامعه با عرضه فرآورده های دارویی از جمله واکسن، این شرکت فناور در مسیر تولید واکسن های انسانی برای رفع نیاز کشور به واردات و دستیابی به سهم 5 درصدی از صادرات از فروش محصولات را به خود اختصاص دهد.

آزمایشگاه تحقیقاتی این شرکت خدمات تخصصی علمی و پژوهشی و تولیدی در حوزه علوم پزشکی، بافت شناسی، مهندسی بافت، علوم و اعصاب، سلولی و مولکولی را با هدف توسعه طرح های تحقیقاتی و فناورانه ارائه می کند.

ترشحات مختلفی از این سلول های وجود دارد که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند و با توجه به فرآیند تولید با فناوری بالا و پیشرفته که برای ساخت این سلول ها مورد نیاز است ترشحات حاصل از این سلول ها با برندهای خارجی به قیمت بسیار بالا به کشور وارد می شوند که در شرایط کنونی که تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلول های نوترکیب «ایران ساخت» به کمک صنعت ژنتیک آمد

سلول های نوترکیب «ایران ساخت» به کمک صنعت ژنتیک آمد