مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-27پزشكي

افزایش درگیری ابتلای خانواده ها به کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه شاهد درگیری خانوادگی به کرونا هستیم گفت: نباید منتظر باشیم محدوده ای قرمز شود و بعد محدودیت ایجاد کنیم.

- ابراهیم جلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه به سمت پیک سوم بیماری می رویم و تعداد بیماران افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به قبل تعداد بیماران بدحال استان بیشتر شده اند که پیش بینی می شود با توجه به افزایش ترددها و کاهش استفاده از ماسک و در مجموع کاهش خود مراقبتی این آمار افزایش یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا افزود: تفاوتی که امروز نسبت به روزهای ابتدایی کرونا دارد این است که در حال حاضر ابتلای خانوادگی افزایش یافته که نشان می دهد افرادی در اثر ارتباطات با بیرون، بیماری را به داخل منزل برده و دیگر اعضای خانواده را مبتلا می کنند.

وی با تاکید به اینکه هرآنچه مراودات اجتماعی و تجمعات بیشتر باشد و افراد کمتر رعایت کنند شاهد ابتلای تعداد بیشتری از افراد هستیم گفت: به دلیل بازگشایی مدارس و مسافرت ها روند بیماری افزایش یافته است.

جلیلی با اشاره به اینکه روند ابتلا و تعداد افراد بدحال در استان رو به افزایش است و احتمالا در روزهای آینده با کمبود تخت آی سی یو مواجه شویم گفت: برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درگیری ابتلای خانواده ها به کرونا

افزایش درگیری ابتلای خانواده ها به کرونا