مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-27سياسي

ارتش از«مدافعان سلامت» در کرمان تجلیل کرد


به مناسبت هفته دفاع مقدس، قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش طی مراسمی از «مدافعان سلامت» در کرمان تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، طی آیینی و به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان کشوری و لشکری، پیش از ظهر امروز از مدافعان سلامت در بیمارستان های کرمان توسط قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب شرق تجلیل شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دلیل اینکه باید تجلیل از مدافعان حوزه سلامت را داشته باشیم تقارن مقدس این دو دفاع است.

  کرونا یی در بین سربازان وظیفه دیده نشده و این یک افتخار بزرگی است و تو انستیم با حمله که به این ویروس، آن را در نطفه خفه کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق کشور تاکید کرد: در چندین مرحله  مواد ضدعفونی کننده و ماسک تولید و در سطح شهر بین اقشار آسیب پذیر توزیع کردیم.

غلامعلیان بیان کرد: همچنین سه مرحله توزیع کمک های مومنانه را در سطح استان انجام داده ایم که آخرین مرحله آن روز گذشته بود و 45 تن مواد عذایی بین نیازمندان رودبار جنوب، شهرهای جنوبی و شرقی استان توزیع شد.

  کمک به جامعه انسانی وظیفه دینی ما است حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز ضمن گرامیداشت هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش از«مدافعان سلامت» در کرمان تجلیل کرد

ارتش از«مدافعان سلامت» در کرمان تجلیل کرد