موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-27اقتصادي

توزیع 92 هزار حلقه لاستیک در همدان/ عاملان تامین، لاستیک در اختیار ما نمی گذارند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از توزیع 92 هزار حلقه لاستیک خبر داد و گفت: عاملان تامین، لاستیک در اختیار راهداری برای توزیع نمی گذارند.

- صفر صادقی راد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تامین لاستیک بر عهده سازمان صمت است و اداره کل راهداری با صدور حواله خرید تنها توزیع آن را بر عهده دارد اظهار کرد: سامانه راهداری ویژه ماشین های سنگین مانند اتوبوس و کامیون است که در آن لاستیک ها با نرخ نیمایی توزیع می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر تخصیص لاستیک به سامانه ما بسیار کم شده و همین باعث شده تا روند توزیع کُند شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه تخصیص لاستیک به سامانه توزیع اداره راهداری کم شده است افرود: در حال حاضر برای حدود 400 راهدار حواله خرید لاستیک صادر شده، اما با نبود لاستیک به در بسته خورده ایم.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که با بالا رفتن قیمت عاملان تامین همان تعدادی که در اختیار دارند نیز به ما نمی دهند.

صادقی راد با بیان اینکه از ابتدای طرح توزیع لاستیک حدود 92 هزار حلقه لاستیک توزیع شده است یادآور شد: رانندگان ماشین سنگین در دو سامانه توزیع لاستیک، هرگونه برند از لاستیک را بخواهند امکان خرید است اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 92 هزار حلقه لاستیک در همدان/ عاملان تامین، لاستیک در اختیار ما نمی گذارند

توزیع 92 هزار حلقه لاستیک در همدان/ عاملان تامین، لاستیک در اختیار ما نمی گذارند