مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-27بين الملل

سوریه حامی فلسطین است/آمریکا توافقات بین المللی را نقض می کند


وزیر خارجه سوریه در سخنانی ضمن اعلام حمایت دمشق از مسئله فلسطین اعلام کرد که آمریکا توافقات بین المللی را نقض می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولید المعلم وزیر خارجه سوریه در سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین دوره سازمان ملل که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اعلام کرد: تداوم حضور غیر قانونی نظامیان آمریکایی و ترکیه ای در خاک سوریه اشغالگری به شمار می رود و دمشق از هیچ تلاشی برای پایان دادن به این اشغالگری با تمام امکانات قانونی خود فروگذار نخواهد کرد.

المعلم بیان کرد: تمام اقدامات این نظامیان چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم از طریق عناصر تروریستی و گروه های غیر قانونی باطل و مردود بوده و نقض حاکمیت و استقلال سوریه به شمار می رود.

وی با اشاره به قانون موسوم به قانون سزار که مربوط به تحریم های غیر قانونی آمریکا علیه سوریه است، گفت: این قانون مشخصاً زندگی معیشتی مردم سوریه را هدف قرار داده است.

دولت آمریکا تلاش می کند با این تحریم ها، ملت سوریه را مانند جورج فلوید، شهروند سیاهپوست آمریکایی و دیگر شهروندان این کشور خفه کند.

نمایندگان مجلس سنای آمریکا در دسامبر 2019 قانون سزار را پس از 6 سال تاخیر تصویب کردند و ترامپ نیز آن را در بیستم دسامبر 2019 امضا کرد و این قانون از 17 ماه ژوئن سال جاری میلادی در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه حامی فلسطین است/آمریکا توافقات بین المللی را نقض می کند

سوریه حامی فلسطین است/آمریکا توافقات بین المللی را نقض می کند