مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-27پزشكي

علائم بیش فعالی کودکان/ راهکارهای درمان


یک روانشناس به علایم بیش فعالی کودکان اشاره کرد و گفت: درمان بیش فعالی و عدم تمرکز به دو صورت دارو درمانی و روان درمانی انجام می شود.

- سارا سوری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بیش فعالی گفت: اغلب افراد وقتی در مهمانی ها کودکی را می بینند که پر تحرک است فوری برچسب بیش فعالی را به کودک می زنند و در دید آنها هر کودکی که شیطنت کند بیش فعال است و بالعکس ما در کلینیک ها شاهد این هستیم که کودکانی با ظاهر بسیار آرام بیش فعال تشخیص داده می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که بیش فعال چیست و چه زمانی باید برای درمان اقدام کنیم نیز گفت: بیش فعالی یک اختلال در رشد کودکان است که با پر تحرکی و نقص در توجه خود را نشان می دهد و کودکی ممکن است فقط کمبود توجه داشته باشد و آیتم پر تحرکی را نداشته باشد یا برعکس یا اینکه هر دو را همزمان با هم داشته باشد.

در این مقاله ابتدا ما درباره بیش فعالی از نوع پر تحرکی می خواهیم صحبت کنیم و دلایل بروز و روش های درمان را بررسی کنیم.

وی افزود: بیش فعالی از نوع پر تحرکی معمولاً از همان سال های اولیه رشد کودک نمایان می شود به طوری که کودک آرام و قرار ندارد و حرکات اضافی مانند پیچ و تاب خوردن، ول خوردن، یا دویدن و پریدن در این کوکان خیلی بیشتر از کودکان عادی می باشد البته باید توجه داشت که در سنین 1 تا 3 سالگی کودکان به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم بیش فعالی کودکان/ راهکارهای درمان

علائم بیش فعالی کودکان/ راهکارهای درمان