مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:552020-09-26پزشكي

موج سوم کرونا رکورد شکست/تعطیلی مدارس و دانشگاه ها


معاون کل وزارت بهداشت، نسبت به تشدید موج سوم کرونا در کشور هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمین خواهد بود و ویروس کرونا کاری ندارد که علت راه اندازی و شکل گیری تجمعات بیش از یک نفر چیست.

وی به انواع راه های ابتلاء به ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در بسیاری از موارد که سرفه ها و تنفس چهره به چهره انجام می شود، می توان عامل ابتلاء را شناسایی کرد، اما در برخی موارد مانند ابتلاء در محل هایی همچون، کافی شاپ و غذاخوری ها به هیچ عنوان نمی توان عامل ابتلاء به کرونا را شناسایی کرد.

معاون کل وزارت بهداشت درباره اعطای اختیارات برای اعمال محدودیت ها نیز گفت: در برخی موارد امکان بازگشت تعطیلی ها وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر موضوع و محور اصلی نگرانی ها، استان تهران است، زیرا تهران از تجمع و ترددهای بالایی برخوردار است و تأثیر فراوانی بر سایر استان ها می گذارد پس امکان بازگشت تعطیلی ها در تهران بسیار بیشتر از سایر استان ها است.

معاون کل وزرات بهداشت، از تعطیلی یک هفته ای مدارس و دانشگاه ها خبر داد و افزود: با صلاحدید مسئولان استانی، تعطیلی یک هفته ای مدارس و دانشگاه ها امکان تمدید خواهد داشت و درباره تعطیلی سایر اماکن همچون ورزشگاه ها، باشگاه ها، آرایشگاه ها و تالارها و برگزاری مراسم گوناگون هم مسئولان استانی، مستقل تصمیم گیری خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سوم کرونا رکورد شکست/تعطیلی مدارس و دانشگاه ها

موج سوم کرونا رکورد شکست/تعطیلی مدارس و دانشگاه ها