مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:202020-09-26اقتصادي

سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی در چابهار


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: ظرفیت های بالقوه منطقه چابهار سبب شده تا سرمایه گذاران بسیاری به سمت استان سوق پیدا کنند که تنها در یک مورد آنها شرکتی متقاضی انجام بیش از 500 میلیون یورو سرمایه گذاری در چابهار شده است.

- ماندانا زنگنه در اولین کار گروه اقتصادی و سرمایه گذاری ستاد توسعه سواحل مکران که ظهر جمله در سالن جلسات این ستاد در چابهار برگزار شد افزود: این شهرستان به دلیل داشتن ظرفیت های آبی و دسترسی به آبهار اقیانوسی به همراه هم مز بودن با کشور پاکستان و بهره بردن از امتیاز و مشوقات منطقه ویژه اقتصادی به یکی از استراتژیک ترین مناطق کشور برای تجار و سرمایه گذاران تبدیل شده که تعدادی از آن ها برای بهره بردن از این ظرفیت ها وارد استان شده اند.

وی بیان کرد: این شرکت سرمایه گذار به دنبال ایجاد پالایشگاه و تهیه و فروش سوخت مورد نیاز شناورهای سنگین است که طی برآورد های اولیه برای راه اندازی آن توسط شرکت بین 400 تا 500 میلیون یورو اعتبار را در بر خواهد داشت و به گفته مدیران این شرکت فاز اول اجرای طرح با 150 میلیون یورو اعتبار اجرا می شود که تمامی آن توسط سرمایه گذار تخصیص می یابد.

زنگنه ادامه داد: ایجاد مجتمع اقامتی و گردشگری با 300 سوییت هم یکی دیگر از طرح هایی است که برای ایجاد جنوب استان ارائه شده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی در چابهار

سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی در چابهار