مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 18:402020-09-26سياسي

مددکاران کاهش جمعیت کیفری را دنبال کنند


مدیرکل زندان های گیلان، به حضور پررنگ مددکاران با مسئولیت پذیری هرچه بیشتر در جمع مددجویان تاکید و بیان کرد: مددکاران می بایست تمام توان خود را برای کاهش جمعیت کیفری به کار برند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل زندان های گیلان، به حضور پررنگ مددکاران با مسئولیت پذیری هرچه بیشتر در جمع مددجویان تاکید و بیان کرد: مددکاران می بایست تمام توان خود را برای کاهش جمعیت کیفری به کار برند.

رضا محمدی اصل در حاشیه بازدید از زندان ضیابر و دیدار با مددجویان، با تاکید بر لزوم حضور مستمر مددکاران در سالن ها و مطالعه کامل پرونده مددجویان در زمان تحمل حبس، اظهار کرد: مددکاران می بایست یاری رسان تمام وقت مددجویان باشند و بدون در نظر گرفتن نوع جرم مرتکب شده، مواردی که در حدود و وظایف آنان است انجام دهند.

وی با بیان اینکه مددجو از زمان زندانی شدن تا زمان آزادی تحت پوشش نهادهای حمایتی و برنامه های اصلاحی و تربیتی قرار می گیرد، افزود: خانواده مددجویان نیز نیز از این امر مستثنی نیستند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان تصریح کرد: وظیفه سازمان زندان ها حفظ کرامت و ارزش های انسانی است و یکی از مهمترین وظایف ما اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی برای بازگشت سعادتمندانه مددجو به اجتماع و جلوگیری از انزوای خانواده وی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددکاران کاهش جمعیت کیفری را دنبال کنند

مددکاران کاهش جمعیت کیفری را دنبال کنند