مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 17:202020-09-26حوادث

امانت داری، احشام را به صاحبش برگرداند


فرمانده انتظامی شهرستان همدان از امانت داری یکی از اهالی روستای آق تپه همدان در بازگردان احشام یکی از عشایر منطقه خبر داد و گفت: امانت داری این فرد 35 رأس گوسفند و بز را به مالک خود برگرداند.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان از امانت داری یکی از اهالی روستای آق تپه همدان در بازگردان احشام یکی از عشایر منطقه خبر داد و گفت: امانت داری این فرد 35 رأس گوسفند و بز را به مالک خود برگرداند.

سرهنگ جمشید باقری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح خبر بیان کرد: این شخص دیشب حوالی غروب آفتاب طی تماس تلفنی با همکاران نیروی انتظامی از پیدا کردن 35 رأس گوسفند و بز با قیمت 130 میلیون تومان در اطراف روستای آق تپه همدان خبر داد.

وی ادامه داد: همکاران نیروی انتظامی به محل مراجعه و صورت جلسه را انجام دادند و به علت اینکه امکان جابه جایی احشام وجود نداشت شخص مذکور که از اهالی همین روستا است گوسفندان را به صورت امانت در منزل خود نگهداری کرد.

باقری با بیان اینکه این شخص دام ها را با سختی و در تاریکی شب از بیابان به منزل خود منتقل کرد، یادآور شد: حوالی ساعت 16 امروز 5 مهرماه مالک گوسفندان که از عشایر منطقه است پیدا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با بیان اینکه حرکت زیبای این فرد جای تقدیر و تشکر فراوان دارد، گفت: امانت داری یکی از خصایل اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانت داری، احشام را به صاحبش برگرداند

امانت داری، احشام را به صاحبش برگرداند