مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-26اقتصادي

نقش کلیدی بازارگردان ها در مدیریت هیجان بازار سرمایه


معاون حقوقی بورس با بیان اینکه شرکت هایی که در بازار سرمایه حضور دارند ملزم به داشتن حداقل یک بازارگردان هستند، گفت: بازارگردان ها در بازار سرمایه محور تعادل اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بازار سرمایه، جعفر جمالی، معاون حقوقی سازمان بورس گفت: بازارگردان ها در بازار سرمایه محور تعادل اند و هر چه این بازار بزرگ تر می شود، ضرورت تقویت صندوق های بازارگردان محسوس تر خواهد بود؛ اخیراً سازمان بورس و اوراق بهادار هم بار دیگر بر این تاکید کرده و شرکت هایی را که در بازار سرمایه حضور دارند ملزم کرد که حداقل یک بازارگردان داشته باشند.

وی بیان داشت: نهاد ناظر ضمن نظارت و رصد جدی بر این الزامات، در جهت تقویت نهاد بازارگردانی از تمام ابزارها استفاده خواهد کرد.

معاون حقوقی سازمان بورس نهاد بازارگردانی را یکی از کلیدی ترین و ضروری ترین نهادهای مالی مؤثر در بازارهای سرمایه معتبر و پیشرو خواند و گفت: این نهاد در نقدشوندگی و مدیریت هیجان و نوسانات بازار نقش اساسی داشته و به عنوان یکی از انواع نهادهای مالی موضوع قانون بازار اوراق بهادار مصوب سال 1384 محسوب و عملیات و اقدامات آن تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است.

جمالی تصریح کرد: وجود بازارگردان به ازا هر ورقه بهادار در بازار سرمایه امری ضروری و از مکانسیم های بازار سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی بازارگردان ها در مدیریت هیجان بازار سرمایه

نقش کلیدی بازارگردان ها در مدیریت هیجان بازار سرمایه