مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-26سياسي

نشست مجمع نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت/ تاکید مجلس بر ساماندهی قیمت ها


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از نشست این مجمع با وزیر پیشنهادی صمت خبر داد و گفت که نمایندگان در این نشست از رزم حسینی خواستند در صورت رای اعتماد، - سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از نشست این مجمع با وزیر پیشنهادی صمت خبر داد و گفت که نمایندگان در این نشست از رزم حسینی خواستند در صورت رای اعتماد، به ساماندهی قیمت کالا و خودرو توجه ویژه ای داشته باشد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نشست امروز (شنبه) مجمع نمایندگان تهران با علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت، گفت: در این نشست وزیر پیشنهادی صمت برنامه های خود را برای تصدی این وزارتخانه ارائه کرد که دارای سه رویکرد و محور کلیدی بود.

وی افزود: نمایندگان خواستار تعیین اولویت ها در برنامه با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا پایان دولت دوازدهم شدند و از عملیاتی نشدن برخی برنامه ها ابراز نگرانی و بر ضرورت ساماندهی قیمت کالاها و بازار خودرو تاکید کردند.

همچنین از وزیر پیشنهادی به جد تقاضا شد در صورت رای اعتماد نمایندگان باید نسبت به ساماندهی قیمت ها توجه ویژه ای داشته باشد و با ارائه گزارش به مجلس، استفاده از نظرات کارشناسی مجلس و کمیسیون های تخصصی با توجه به زمان کوتاه باقی مانده به راهکارهای صریح برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجمع نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت/ تاکید مجلس بر ساماندهی قیمت ها

نشست مجمع نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت/ تاکید مجلس بر ساماندهی قیمت ها