مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-26سياسي

مکتب زینبی بانوان ایران در 8سال د فاع مقدس به جهانیان ثابت شد


مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بانوان با صبر در شهادت عزیزان شان و پرستاری از جانبازان توانستند مکتب حضرت زینب(س) انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنند.

- ارومیه - مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بانوان با صبر در شهادت عزیزان شان و پرستاری از جانبازان توانستند مکتب حضرت زینب(س) انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، خاطر نشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است بنابراین وظیفه تک تک ما سنگین می شود تا برای انتقال این ارزش ها به نسل آینده با جدیت برنامه ریزی کنیم.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی یادآور شد: ابعاد دفاع مقدس در حوزه زنان آن قدر گسترده و جذاب است که نباید اجازه داد فرصت ثبت و ضبط آنان از بین رود.

خاطراتی از پشت جبهه، از زنانی که پشتیبان میدان نبرد بودند.

علیلو عنوان کرد: تاریخ مدام در حال تکرار است چرا که شهدای ما همانند شهدای کربلا دعوت امام خود را لبیک گفتند و مادران، همسران، خواهران شهدا و ایثارگران هم با صبر در شهادت عزیزان شان و پرستاری از جانبازان توانستند در مکتب حضرت زینب (س) انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب زینبی بانوان ایران در 8سال د فاع مقدس به جهانیان ثابت شد

مکتب زینبی بانوان ایران در 8سال د فاع مقدس به جهانیان ثابت شد