مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-26فرهنگي

«گوشه خاموش فراموش شده» اینجاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی قمی از اجرای نمایش آیینی گوشه خاموش فراموش شده هم زمان با ماه صفر خبر داد.

رییس فرهنگ سرای ابن سینا گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی قمی از اجرای نمایش آیینی گوشه خاموش فراموش شده هم زمان با ماه صفر خبر داد.

رییس فرهنگ سرای ابن سینا گفت: امسال نیز به امید خدا در ایام صفر، نمایش آیینی گوشه خاموش فراموش شده با اجرای گروه هنری خزان ارغوان روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش تلاش می شود با استنباطی به روز و زبان هنر و با تکیه بر اتفاقات دو سال رنجی که در فوعه و کفریا به وقوع پیوست، گریزی نیز به واقعه کربلا داشته باشد.

قمی در ادامه به موضوع روایی این نمایش اشاره کرد و ادامه داد: سال 2015، دو شهرک شیعه نشین فوعه و کفریا با 40 هزار نفر جمعیت توسط گروه های تروریستی تکفیری به محاصره کامل درآمدند.

طی سه سال گذشته این دو شهرک به نماد مقاومت و استقامت تبدیل شدند و به همین دلیل تروریست ها تمام تلاش خود را برای در هم شکستن این مقاومت مقدس به کار گرفتند.

صدها حمله با انواع تجهیزات اهدایی از سوی حامیان بین المللی و منطقه ا ی تکفیری ها انجام شد.

گروه های تروریستی مستقر در اطراف این دو شهرک، با انواع سلاح های سنگین اعم از موشک، توپ و تک تیراندازهای خود به طور مستمر مردم این شهرک ها را هدف قرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گوشه خاموش فراموش شده» اینجاست

«گوشه خاموش فراموش شده» اینجاست