مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-26اجتماعي

دو دانش آموز هرمزگانی به مرحله تابستانی المپیادهای علمی کشور راه یافتند


«مهرآنا عسکری» در المپیاد علوم زمین و «بنیامین بهرامی» در المپیاد شیمی با کسب امتیازات لازم توانستند به مرحله تابستانی المپیادهای علمی کشور راه پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، موسی دادی زاده سرخایی اظهار کرد: دو دانش آموز هرمزگانی توانستند به مرحله تابستانی المپیادهای علمی کشور راه پیدا کنند.

وی افزود: تعداد یک هزار و 567 دانش آموز پایه های دهم و یازدهم در دی ماه سال تحصیلی گذشته به صورت سامانه ای و اینترنتی رشته در المپیاد دروس ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، علوم زمین، کامپیوتر، نجوم، سلولهای بنیادین و جغرافیا ثبت نام کردند.

 دادی زاده ادامه داد: این ثبت نام شوندگان، هفته اول بهمن ماه سال گذشته در مرحله اول آزمون المپیادهای علمی که به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار شد به رقابت پرداختند که تعداد  73  نفر از دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم این جشنواره راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: 2 نفر از دانش آموزان پایه یازدهم هرمزگان به نام های مهرآنا عسکری در المپیاد زمین شناسی از مدرسه نمونه دولتی رشد ناحیه یک بندرعباس و همچنین بنیامین بهرامی در المپیاد شیمی از مدرسه الغدیر جزیره کیش توانستند به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دانش آموز هرمزگانی به مرحله تابستانی المپیادهای علمی کشور راه یافتند

دو دانش آموز هرمزگانی به مرحله تابستانی المپیادهای علمی کشور راه یافتند