مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-26دانش

تلوزیون؛ قدرتمندترین ابزار صنعت سرگرمی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امین نژادمقدم؛ تلویزیون به عنوان قدرتمندترین ابزار صنعت سرگرمیهمواره مورد نکوهش روشنفکران قرار داشت و فرزانگان از تماشای آن بدلیل عوام زدگی و سطحی بودن اجتناب می کردند، - مسیر باز کردن گفتگو های آزاد یا بهتر بگوییم بازگشایی مجدد این گفتگو ها که سال ها پیش با مناظرات بین شهید بهشتی و سایر علما با اقشار مختلف مثل مارکسیست ها رخ داد، می تواند نوید بازگشت مجدد مردم به پای گیرنده ها باشد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، امین نژادمقدم؛ تلویزیون به عنوان قدرتمندترین ابزار صنعت سرگرمیهمواره مورد نکوهش روشنفکران قرار داشت و فرزانگان از تماشای آن بدلیل عوام زدگی و سطحی بودن اجتناب می کردند، اما در ایران تاسیس شبکه چهار از این بدبینی کاست و موجب دوستی این قشر با تلویزیون شد.

طرح تاسیس شبکه چهار سیما جمهوری اسلامی ایران در سال 1374 شمسی با هدف جذب مخاطبان خاص و با شعار شبکه فرهیختگان و نخبگان به تصویب رسید.

تولید و پخش برنامه های تلویزیونی در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری و دینی با پشتوانه تحلیلی غنی تر از اهداف اصلی تاسیس این شبکه است واینکه شبکه بتواند بستری برای مشارکت نخبگان، فرهیختگان و اندیشمندان جامعه در برنامه های کلان و خرد نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان نظرات و آرا و نقد سازی مسائلی سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلوزیون؛ قدرتمندترین ابزار صنعت سرگرمی

تلوزیون؛ قدرتمندترین ابزار صنعت سرگرمی