مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-26سياسي

«وقف»، راهکاری است برای مساوات و برابری است


استاندار تهران با اشاره به اینکه «وقف» می تواند راهکاری برای مساوات و برابری باشد، گفت: حجت الاسلام والمسلمین خاموشی بسیار پویا و فعال هستند و در هر سازمانی که بوده اند، - ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با تاکید بر ترویج سنت حسنه وقف ، گفت: برخی افراد به دلایل عدم برخورداری فرصت های مساوی در جامعه، دچار مشکلاتی می شوند بنابراین حمایت از این افراد باید به عنوان یک فرهنگ تلقی شود، بر همین اساس وقف می تواند راهکاری برای مساوات و برابری باشد.

وی افزود: سنت حسنه وقف یکی از راهکارهایی است که می توان از آن در راستای توسعه، عمران و کمک به همنوعان در جامعه استفاده کرد.

استاندار تهران در خصوص تحولات ایجاد شده در سازمان اوقاف و امور خیریه طی دو سال اخیر، گفت: حجت الاسلام والمسلمین خاموشی بسیار پویا و فعال هستند و در هر سازمانی که بوده اند، باعث تحول شده اند؛ ایشان در سازمان اوقاف و امور خیریه نیز به خوبی توانسته اند، برنامه ریزی کنند.

محسنی بندپی در پایان با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: تجربه بدست آمده از دوران هشت سال دفاع مقدس، می تواند هدایت بخش نسل های آینده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وقف»، راهکاری است برای مساوات و برابری است

«وقف»، راهکاری است برای مساوات و برابری است