مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-26سياسي

بازدید 12 ساعته دبیر ستاد حقوق بشر و رییس سازمان زندان ها از زندان تهران بزرگ


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با حضور در زندان تهران بزرگ با زندانیان به گفتگو پرداخت و مسائل و مشکلات آن ها را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر در این بازدید با تأکید بر اینکه هر چند اداره زندان ها زیر نظر قوه قضاییه است، ولی اداره مطلوب و بهینه زندان ها نیازمند انجام وظایف و تکالیف قانونی دیگر دستگاه ها و کمک به سازمان زندان ها در این زمینه است ، تصریح کرد: باوجود این که نمی توان منکر نقش محوری فرد در ارتکاب جرم و بزه شد، ولی نمی توان از نقش تأثیرگذار بسیاری از دستگاه ها در جلوگیری از انحراف فرد و یا سوق دادن وی به سمت بزه به راحتی گذشت که در این میان موضوع اهمال و سستی و یا ترک فعل های مراجع ذیربط اهمیت ویژه ای دارد.

علی باقری کنی با تاکید بر این که سازمان زندان ها مسؤول مستقیم صیانت از حقوق زندانیان است ، گفت: وظیفه سازمان زندان ها رافع مسؤولیت دیگر نهاد ها و دستگاه ها نیست؛ به ویژه در زمینه بازاجتماعی کردن زندانیان مسؤولیت های سنگینی متوجه مراجعی مانند حوزه و دانشگاه است.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به دو رسالت اصلی حکومت دینی یعنی اجرای عدالت و زمینه سازی برای تکامل و تعالی آحاد مردم، اظهار داشت: شاخص زندانبانی تراز باید این باشد که خانواده زندانی غیر از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 12 ساعته دبیر ستاد حقوق بشر و رییس سازمان زندان ها از زندان تهران بزرگ

بازدید 12 ساعته دبیر ستاد حقوق بشر و رییس سازمان زندان ها از زندان تهران بزرگ