مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-26فرهنگي

روایت زندگی در جنگ با مجموعه آثار جدید استاد سیدصادق اکبری


آثارجدید سید صادق اکبری نقاش معاصر با موضوع دفاع مقدس با عنوان : (وقتی به حسین علیه السلام اقتدا می کنم) در فضای مجازی در معرض نگاه مخاطبان قرار گرفت آثاری که روایت نقاش از جنگ با مفاهیم معناگرایانه ای است که خاص خود هنرمند است و با پرهیز از اتفاقات .

- ایسنا/ایلام آثارجدید سید صادق اکبری نقاش معاصر با موضوع دفاع مقدس با عنوان : (وقتی به حسین علیه السلام اقتدا می کنم) در فضای مجازی در معرض نگاه مخاطبان قرار گرفت آثاری که روایت نقاش از جنگ با مفاهیم معناگرایانه ای است که خاص خود هنرمند است و با پرهیز از اتفاقات معمول در جنگ سوژه هایی را دنبال کرده است که در پس زمینه جنگ رخ می دهد و در برداشت اول دیده نمی شوند.

صادق اکبری هدفمندانه رفتاری را رصد کرده است که نشانگر روح و اعتقادات مردمانی است که جنگ بر آنها تحمیل شده است مردمانی که در عین رشادت و توان تهاجم ،دفاع و مقاومت را برای مقابله با دشمن و حراست از خاک و آب خوش از انتخاب کرده اند.

مردمانی که در متن ناخوشی های جنگ، از اخلاق و رفتار دین مدارانه دور نمانده اند .

هنرمند به خوبی زندگی را در متن جنگ ترسیم کرده است و برای رسیدن به درک واقع گرایانه از این شرایط با گرته برداری ازآثار عکاسان جنگ به فضای واقعی و مستند نزدیک شده است و توانسته است مخاطبان آثار را با روایت های خویش از جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی در جنگ با مجموعه آثار جدید استاد سیدصادق اکبری

روایت زندگی در جنگ با مجموعه آثار جدید استاد سیدصادق اکبری