مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-26اقتصادي

مرحله دوم افزایش سرمایه به روش تجدید ارزیابی در برنامه قرار دارد


مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران سمگا به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک گردشگری گفت: بنا به اطلاعات ارائه شده توسط اداره سهام بانک گردشگری، - مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران"سمگا" به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک گردشگری گفت: بنا به اطلاعات ارائه شده توسط اداره سهام بانک گردشگری، حدود 75 درصد مبلغ افزایش سرمایه 1500 میلیارد تومانی بانک تامین شده و امیدواریم تا 15 مهرماه جاری عمده حق تقدم ها پذیره نویسی شود تا بتوان افزایش سرمایه را ثبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک گردشگری ، اسفندیار حیدری پور افزود: گزارش اولیه افزایش سرمایه تا 3600 میلیارد تومان بانک در دستور کار بود که از بانک خواستیم اولویت افزایش سرمایه به روش تجدید ارزیابی دارایی ها و سپس بخشی از طریق آورده نقدی باشد.

وی ادامه داد: اما مقام ناظر در حوزه بازار پول و همچنین بازار سرمایه اعلام کرد که باید افزایش سرمایه ابتدا به روش آورده نقدی اجرا شود تا بانک موفق به اخذ مجوز برای مرحله دوم افزایش سرمایه به مبلغ 3600 میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها گردد.

حیدری پور اظهار کرد: موضوع افزایش سرمایه به روش سلب حق تقدم و صرف سهام برای مرحله سوم از 3600 میلیارد تومان در دست مطالعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم افزایش سرمایه به روش تجدید ارزیابی در برنامه قرار دارد

مرحله دوم افزایش سرمایه به روش تجدید ارزیابی در برنامه قرار دارد