مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-26سياسي

خطر انداختن جان دیگران با نزدن ماسک، گناهی نابخشودنی است


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به افزایش مرگ ومیرهای ناشی از کرونا گفت: به خطر انداختن جان دیگران با نزدن ماسک و رعایت نکردن مسائل بهداشتی، - گناهی نابخشودنی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژادُ با اشاره به آیه 155 تا 157 سوره بقره اظهار داشت: وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ: بی تردید شما را به چیزی اندک از ترس و گرسنگی و کاهش بخشی از اموال و افراد و محصولات آزمایش می کنیم و به صبرکنندگان بشارت بده خداوند در آیات بعدی می فرماید این افراد امتحان خدا را می پذیرند و رحمت خاص الهی بر آنان جاری است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خداوند امتحانات سختی را به وسیله دشمنان، از ملت ایران گرفت و مردم در این امتحانات عملکرد خوبی داشتند، هم اکنون مردم در مواجهه با بیماری خوب عمل کرده اند، گفت: کمک به هم نوعان، تحمل مصیبت ها، کمک به بیمارستان ها، رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک از جمله کارهایی است که به خوبی انجام شده است.

افرادی که ماسک نمی زنند جان دیگران را به خطر می اندازند وی عنوان کرد: باید توجه داشت که فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید ادامه یابد، اینکه برخی می گوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر انداختن جان دیگران با نزدن ماسک، گناهی نابخشودنی است

خطر انداختن جان دیگران با نزدن ماسک، گناهی نابخشودنی است