مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-26اقتصادي

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه با امکاناتی که تا به حال نشنیده اید


خرید ویلایی در فاز سه اندیشه چند سالی است که تبدیل به خوشحالی بسیاری از افراد و خریدارانی شده است که برای خرید یک ویلا باید به مناطق شمالی کشور و یا نزدیک به تهران مانند کرج مراجعه می کردند و قیمت های خیلی بالایی را نیز برای خرید پرداخت می کردند.

- خرید ویلایی در فاز سه اندیشه چند سالی است که تبدیل به خوشحالی بسیاری از افراد و خریدارانی شده است که برای خرید یک ویلا باید به مناطق شمالی کشور و یا نزدیک به تهران مانند کرج مراجعه می کردند و قیمت های خیلی بالایی را نیز برای خرید پرداخت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، ما در این مطلب قصد داریم شما را با ویلاهای فاز سه اندیشه آشنا کنیم که از نظر قیمت و امکانات در سطحی قرار گرفته اند که باعث روی آوردن خریداران ویلا در پایتخت به شهر اندیشه شده اند.

فاز سه اندیشه و ویلاهای لوکس و نوساز اندیشه از مناطق حومه ای استان تهران است که با املاک و امکانات بی نظیری که دارد نامش بین 5 شهر برتر کشور ایران می درخشد.

این برتری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که ما در مطالب دیگر مجله تخصصی مسکن کیان به طور مفصل به این موضوع و جزییات آن پرداخته ایم ولی آیا می دانستید که منطقه ای ویلایی نشین در فاز سه اندیشه وجود دارد که در هیچ کجای تهران و نزدیک به تهران حتی شبیه به آن را نخواهید دید؟ فاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه با امکاناتی که تا به حال نشنیده اید

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه با امکاناتی که تا به حال نشنیده اید