مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-26اقتصادي

عملکرد بانک رفاه قابل تقدیر است


بررسی شاخص های بانک رفاه کارگران نشان دهنده عملکرد خوب و مثبت است و امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

- بررسی شاخص های بانک رفاه کارگران نشان دهنده عملکرد خوب و مثبت است و امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این بانک که با حضور دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، رییس و اعضای هیأت مدیره و مدیران عالی این سازمان، میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون، مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیر عامل و جمعی از مدیران امور و روسای اداره های ستادی بانک رفاه کارگران و همچنین نمایندگان سازمان حسابرسی و فرابورس برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: شاخص های مالی بانک رفاه کارگران در سال گذشته شاخص های مثبتی است و روند رو به رشدی دارد که نشان دهنده عملکرد خوب و مثبت مجموعه پر تلاش بانک رفاه کارگران است و امیدواریم در سایه تعامل و همکاری با مجموعه وزارتخانه و سازمان تأمین اجتماعی این روند همچنان ادامه پیدا کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بیماری کرونا شرایط سختی در کشور به وجود آورده است و بانک رفاه کارگران در این شرایط هزینه های سنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بانک رفاه قابل تقدیر است

عملکرد بانک رفاه قابل تقدیر است